Fredag,

aw äntligen fredag om ja får säga det själv, imorgon ska jag sova länge, mkt längre (:
En vecka har redan gått sedan jag började skolan, och jag trivs jätte bra faktiskt i klassen ;D
Fast alla e inte normala , men mickis e normal o sjukt jävla kul iaf ;D idag var ja knappt i skolan två timmar XD för vi började halv tio o sluta nån gång innan tolv. xD men det var kul iaf vi grillade korv, för ja stinker sån där grill lukt nu xD hahah ;D nej ja funderar verkligen på att dra mig iväg till ica nyfors o köpa mörk choklad med hallon :) jag ska nog göra det, min kropp skriker efter det o socker. haha ja socker, allt som e sött. ja har blivit beroende .. xD

Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Hejsan .



Jag skulle vilja rekomendera att bli medlem på denna sidan http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=2392 . Värvar man några vänner/familjemedlemmar så får man presentkort på KICKS på 150 kr.Självklart är allting gratis.



Läs mer på min blogg om du vill veta mer.

2008-08-22 @ 13:38:28
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0