Ich bin happy XD

jag e glad idag, jag vet inte riktigt varför elr jo det vet jag visste >_<
fast jag var en aning sur innan , hehe (a) jag blev tvingad till att baka för idag, hm det e väll lördag nu ;o *tittar på klockan* jepp, okej jag var glad igår då >_< fast innan det var jag sur o.O men iaf jag har lyckats få tag på en hel del TH tv avsnitt till datan (: och det känns verkligen underbart (y) jag vill ha tag på många fler har bara 25st av 36st så jag ska leta efter fler, hehe. jag bara måste ha det avsnittet från när dem var i israel, ja minns inte vicket det är , men självklart ska jag leta reda på det (:



En massa mys på det <3,

Men iaf, skulle någon kunna hjälpa mig med en design, jag vill ha en annan bild i headern o lite så. i såna fall kan ni väll lämna en kommentar elr kontakta mig ? Det skulle vara supersnällt (:

Nu ska jag ta o smörja in mig efter att ha duschat, jag har sådan torr hy att jag måste smörja in mig ofta, det är lite jobbigt men annars blir jag vitflagig över hela kroppen. och på måndag är det en vecka kvar tills skolan börjar, jag längtar faktiskt en hel del (: och idag är det exakt en vecka kvar tills jag fyller 16 år (:

Och jag måste börja blogga bättre, det känns väldigt tomt den senaste månaden. förlåt för det (a)

Sen efter detta inlägg trorja att jag ska lägga mig ner o lyssna på harry potter o den vises sten igen ;o lyssnade på den inatt och den är verkligen invecklad, har man läst böckerna elr sett någon film förstår man verkligen vad jag menar. och ljudböcker e väll för småbarn i 5års åldern ? denna är verkligen komplicerad och dem beskriver allt i detalj, och en massa jag har redan lyssnat över tre timmar på den och harry har inte ens kommit till hogwarts, nej inte ens till diagongränden för att köpa skolsaker, bara för att hagrid grillade korv o kokade te i den där stugan typ o.O haha aja ,

sov sött (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0