Kvaft,

Det är jätte varmt o kvaft i mitt rum, finns nästan ingen syre alls. det märker man direkt om man travar ut i köket för att leta efter något gott att käka, jag hittade ingenting som lockades, jag e sugen på choklad. men det har vi ingen, vi har bara ett helt skåp med chips, popcorn, ostbågar you name it. Det faller verkligen inte mig i smaken, det e flottigt och smakar inte gott nånstans alls, jag vill ha godis choklad.. elr torkade frukter som annanas och papaya, sådant e fruktansvärt jävla mumsigt. Så vad fick följa med mig in i rummet, ingenting, förutom en power king då. det är iaf lite sött av sig, och sedan ska jag väll bege mig ut o rota efter något igen. morötter o någon god dipp, mums skulle inte sitta fel.. elr kanske lite jordnötter.. Åh jag måste be mamma köpa hem honungsrostade jordnötter nästa gång hon åker och storhandlar, har ni smakat det någon gång? annars så gör det :)

Nej nu ska jag ut i köket igen, och även säga till mamma så hon kommer ihåg.. och jag måste öppna fönstret annars kvävs jag väll snart för syret börjar ta slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0