Måndag kväll,

Magen min kurrar redan efter mat, och endå käkade jag runt 4 med Måna nere på Corner. Hon bjöd mig på mat där, så jag ska bjuda tillbaka någon annan gång till henne (: Hade det verkligen mys nere på stan, fast vi visste inte riktigt vart vi skulle gå så vi gick omkring o glodde överallt typ ^^ Måna köpte ett nytt diadem o ja köpte lösnaglar inne på H&M, tyvärr känner ja inte för att använda dem imorn i skolan, hehe då vi har resturangen. Börjar halv nio o slutar tio över två =)

Jag hoppas dem två som var fulla i klassen idag inte är fulla imorn, det kmr ju förstöra för oss andra med ju, haha men ah vi märker väll hur det blir med dem. Dem var iaf irriterande som fan :( .

Nu ska jag springa in i badrummet o tvätta av mig sminket, har fått någon infektion i mitt vänstra öga typ så det gör jätte ont, men e inte röd elr nått sånt, det bara gör ont när ja blinkar typ o.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0