Mörker,

Man märker nu om kvällen att hösten och vintern kommer närmare då allt blir mörkare ju tidigare klockan är så säga. Det är nästan kolsvart ute redan nu och klockan är väll runt halv tio o.O

Min blogg har väll inte vart på topp dem senaste veckorna, men den kommer igen när jag börjar få lite blogglust som jag har just nu, fingrarna bara vill skriva ut en massa saker ^^

Åfesten imorn med Jenny, elr ja den börjar redan idag men Jenny o jag drar imorn o röjer, elr något. Får se vad som bjuds på denna gången, och på lördag fyller jag år (: Jag hoppas på pengar, åfesten fortsätter även på lördag i eskilstuna men får ja pengar av farmor som ja sa att ja ville ha drar ja till sthlm på the voice 08 o träffar folk o stannar tills på söndag, och av pappa gissar ja på att jag kmr få en kamera, för det är det enda jag önskar mig (:

Och nu ska bloggen börja gå uppåt igen, besöksiffrorna måste öka o jag måste börja skriva ;)
vi hörs (?) senare elr imorn.

Kommentarer
Postat av: Tess

Trevlig blogg! :)



http://theresevictoriajohansson.blogg.se

2008-08-14 @ 21:45:24
URL: http://theresevictoriajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0