Skoldag nr 1

Jaha då var skolan igång igen, som min nya rektor sa ; nu går ni i skolan frivilligt och det är ingen skolplikt,
esh vem bryr sig tänkte jag, jag lär mig iaf nånting bra! Jag får ju en hel utbildning i hotell o resturang (; Och det är ju mys =) Måndagar o Tisdagar har vi resturangen typ, och dem andra dagarna har vi matte svenska engelska idrott o bild. Sen är det inte så mkt mer lektioner, jo data o HOK ja kmr inte ihåg vad HOK står för nu, får fråga imorn igen ^^

Men iaf det var sjukt mysigt idag i skolan, fast ja gick typ vilse lite med caisa o mickis :o haha men ja svär ja kmr aldrig lyckas hitta till resturangen imorn bitti, där vi får frukost =) det kmr ta ett tag för skolan e verkligen stooor :o
Så jag ska träffa caisa vid stora entren imorn runt 8 ^^ vilket betyder att ja måste gå upp senast kvart över sju, idag kom ja upp vid sju :o ja var jätte pigg redan vid sex men orkade verkligen inte gå upp för att fixa mig o sedan tråka tills ja började.

Justja nu har lillasyster börjat på min gamla skola, hennes schema var inget vidare, idrott tre dagar i veckan, att hon orkar :o medans jag bara har en för att jag e så slö o klagar över minsta lilla typ, hehe. mitt schema e helt okej faktiskt. gillar onsdagarna bäst börjar vid tolv o slutar vid tre ;) det e värsta mys <3

Åh och idag i aulan innan man gick till sina klasser såg jag Jonas, weöösh inte sett honom på ett år typ :o men iaf han kände inte igen mig. sedan när vi hade rast så hörde ja honom prata nånstans i ett klassrum med en lärare så jag smög in där o krama honom o massa , shit så lång han e, typ 185cm sa han :o och jag är bara ynka 163cm ._. det skiljer en ganska bra bit.

Nej nu ska jag inte babbla mera, ska ta o få i mig nånting gott, har redan käkat kexchoklad o nu vill ja ha något annat :*
Hörs senare :*


Debby tuggar kexchoklad >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0