._.

inte världens bästa dag idag, he he tänker inte gå mer in på det, dem inblandade vet vad som hänt osv.

var hos becca o hennes familj idag med mamma, fast jag gick hem tidigare hehe.
jag o becca e barndomsvänner o våra föräldrar lärde känna varran genom oss därför händer det ofta att vi fortfarande ses.
det är väll mys.

en härlig bild ;


imorn är det fredag vilket innebär att jag ska träffa sötaste ungen, awe lisa såklart :D
fan vad jag längtat i ärlighetens namn o nu är hon äntligen i eskilstuna så imorn ! <33

Nej nu ska ja äta något ( igen haha äter 24/7 )
och sedan gå o lägga mig, jag e trött men kan inte somna.
får sjunga på någon låt som vanligt he he.
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0