Babbel,

Mamma håller på och meckar med sin data, det betyder att hon har köpt en ny hårdisk på 350GB trorja och måste installera om alla program, hon funderar även på att sätta in hennes gamla hårdiskar på 40GB och 30GB i min, elr en av dem iaf. Vilket betyder att jag kommer få installera om alla program jag med. Msn, Mozilla Firefox, Limewire, Maplestory, LGMS och en massa mer det betyder även att jag kmr ha ennu mer plats för låtar o bilder det hurrar vi för HURRA :D. Eftersom jag nu klagar på att jag har runt 500MB kvar på datan och ja kan varken ta emot låtar eller bilder det suger så jag har fått rensat massor. Så nej ja ska ha en större hårdisk jag med. Så det blir väll till och fixa imorgon, elr nej, imorn ska ja träffa michan. Ska med henne ner på stan för hon ska klippa sig :)

Jag vill oxå klippa mig, men nej jag ska spara på mitt hår :D för att jag ska förlänga det sen efter sommaren, elr ja efter min födelesedag iaf (: så det hurrar vi för det med. Mamma har ju satt på internet bara mellan 7-8 idag ._. suck. Så jag ligger o glor på film, men jag tog en paus för att ha lite tid vid datan. Det skulle kännas förbaskat konstigt att inte ha suttit nånting alls idag, fast jag satt ju tidigare som sagt. Så vid åtta går jag och fortsätter att kolla på filmen som jag kollar på. Och efter det vid nio börjar pussycatdolls2. (: det är sjukt kul, men tyvärr har min favorit åkt ut redan, det var tråkigt fast hon passade liksom endå inte in, men hon var liksom speciell (: så nu vet jag itne riktigt vem ja gillar. Får ta reda på det ikväll så skriver jag om det imorn (:

Nu ska jag göra det som jag brukar göra vid datan, ladda upp minst en bild på bdb, läsa i folks bloggar och snacka med folket på msn. Vi hörs antagligen inge mer idag, om jag inte smyger mig upp sen och använder mammas data i vardagsrummet när hon sover, det gäller att vara smart där så hon inte märker en hehe ;p Hon märkte ju lillebror halv fyra inatt, okej han starta om datan och ljudet var på MAX verkligen max, jag hade nästan somnat och så hör man dem där ljuden när datan stängs av o sätts på.

Nej vi hörs kanske senare annars hare bäst (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0