blöta råttor,

nu har jag fått råttornas bur städad. så nu kmr det inte stinka råttpiss i mitt rum tacka gud för det (:
råttorna fick även ett bad och mina armar vart såriga igen ._. hehe, och gud vad Tipsy pep när hon fick vattnet över sig, ingen höjdare precis, och dem var helt förtvivlade när jag städade buren, hehe dem sprang omkring som tokar o skulle kolla vad jag gjorde osv, och debby sprang omkring med pissklumparna i munnen o försökte gömma dem, haha så fick ta upp henne o plocka ur dem ur munnen hon pep då med, skulle heller inte vilja bli av med min skatt, hahaha fast, jag samlar ju inte på skit. HAHA :D

Debby ;



Tipsy ;



Det var ingen hitt o bada tkr dem, men så kan det vara.
Nu är det en massa ungar här som springer omkring o leker kurragöma,
för ett tag sen kom det in någon unge o gömde sig i mitt rum, jag vart lite förvånad att dem våga sig in här hahaha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0