Caroline genom tiderna.

Jag sitter och kollar igenom en massa bilder på datan och hittar en hel del som glömts bort, bjuder på lite bilder på mig här från när jag är liten mittimellan och i denna ålder (:


Jag och syster (:


Jag liten sak ._.


Hur gammal kan jag ha vart ? 10år gissar ja på ;o


Nån gång i åttan elr sjuan xD


huehue xD fjårtiz ;D


Jag minns det där, jag hade precis blekt sönder håret ( igen )


Jag och syrran, hehe vi båda har ändrats mkt, bild på det senare (;


Som jag ser ut ._.


Hm , jaou.


Vad kan jag säga igentligen ;o


Denna bild tkr jag om :D


Lalala,


Hehe


smile smile smile :D


blå lugg <3


fick ryck o färga håret svart o förlängde det igen x)


he he .


har tagit ut håret xD endå ganska långt xD


klippte håret kort ;D


färga luggen och utkletat smink för ja fick vatten i ögonen xD


skabblugg :D


syrran o jag, hon har oxå färgat håret ;D


lugg borta, tyvärr hitta ja ingen bild från sexan där jag färga håret brunt första gången haha xD

Nu ska jag städa rummet (a) hörs senare,

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

oj vad du förändrats ;O den elfte bilden var verkligen fin söto ;=)<3

2008-07-06 @ 23:04:49
URL: http://rebecco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0