Filmtips.

Här kommer lite filmer jag ska försöka hinna med under veckan med mamma o familjen. Jag är inte den som kollar på film så jag hoppas att någon av filmerna fångar mitt intresse (:

1. Super hero movie
2. Trade
3. Hulken
4. The ruins
5. Sense and sensibilli nått såg inte vad det stog o_O
6. 21 (?)
7. Definityely maybe
8. Dark matter
9. The bank job
10. Diving bell and the butterfly

huehue jag har ingen aning om vilka alla filmer är ens ;o har ni sätt någon av dem säg om den e bra i såna fall :D
Och det där var inte ens hälften av alla jag skrev ner, alstå finns det många fler men dem orka ja inte skriva ^^

Kommentarer
Postat av: Leone

SuperHero är bra ahah xD

2008-07-08 @ 08:20:54
URL: http://vergessen.blogg.se/
Postat av: evelina

ey, du stulat min bild :o den på framsidan lite längre ner är ju jag som tagit ;p



huhu, men iaf XD hulken är inge bra x)

2008-07-08 @ 17:03:46
URL: http://evelinhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0