Förklaring ,

En snabb förklarning till varför jag vart inaktiv i bloggandet.

Jag har haft 0% lust att blogga nu när det har vart så varmt. Jag hamnade i en mörk cirkel som jag håller på och arbetar mig ur, men paniken tar över, jag kan inte sova om natten utan sover på dagen till klockan 3-4 typ och mår inge bra. Känner att jag bara vill försvinna från allting men det är fegt att ta självmord tkr jag och jag skulle aldrig kunna göra det. så då väljer jag undan vissa saker, är inte social med kompisar osv, för jag orkar det inte. jag stänger in mig i mitt rum och bara är.. jag vill bara inte vara kvar då. jag blir drygare än vanligt och retar mig mera på småsaker, så det är därför jag håller mig undan så jag inte skriver något här som jag senare kommer ångra, men jag ska försöka ta tag i bloggen nu igen och skriva mera, för jag vet att det är många som vill det o tkr det e tråkigt utan.

Men ibland kanske ni kmr märka av en svagare Caroline. Men hon kämpar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0