Fredag

Hej på er (:

Jag har precis gått upp typ och är jätte trött, har ennu inte fått någon ordning på datan. Men har fått in all musik, bilder, videos, dukument osv iaf (: det är ju huvudsaken, nu saknas bara limewire, photoshop CS3, msn plus, Maplestory, LGMS, Paint.net och en massa annat, men vet ni? Jag har iaf inte old msn länge nu har jag 8.1 ist för 7.5 för 8.1 är jag iaf van med (: ni kanske inte vet hur old msn ser ut men kan visa er en bild.

Idag ska vi iväg och grilla hos en mamma känner för han fyller år på söndag. Han har 20kg revbensspjäll att grilla. huehue mkt? Japp som fan xD nej nu ska ja fixa mig elr någe iaf dricka upp min oboy ;p



Såhär såg det ut, hur fult och hemskt äre inte? Nu har jag lita nyarse saker hihi (:


Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

oh vem är den snyggingen duchattar mä där ;)

2008-07-11 @ 14:33:42
URL: http://rebecco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0