God morgon.

Godmorgon på er, nu har jag lyckats ta mig upp ur sängen. Och fyfasen vad jag är trött ennu, jag är hungrig oxå, ska nog fixa till en riktig stor frukost tillsammans med mamma, oh herre gud vad hon var jobbig inatt, hahaha hon skulle visa bilder från power meet och hon satt o grät när hon såg en bil hon ville ha, o ja satt o asgarva åt henne, hahaha :D Nu har hon ont i knät och ena foten o_O ja jag har ont i mina knän ofta ._. bleh för det ska växa bort med tiden elr nått jo tjohej dt kmr aldrig göra det.

Jag stöka ju till en del igår och tydligen hade jag spillt fanta i köket utan att ha märkt det, jag märkte bara att ja spillde i mitt rum men så går det om man springer med ett fullt glas, haha brottom till säkerheten i mitt rum förstår ni för det var någon gång på kvällen då det hade blivit mörkt. Jag somnade faktiskt inte förns vid fyra kanske och jag har drömt om kakor och allt möjligt.

Ska försöka få till en deal med mamma, jag lagar frukost hon städar undan, då får hon alstå diska stekpannan för det blir nått med ägg till frulle, äggröra eller omelett :D mums.

Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0