Godmorgon

Aahw, jag snackade med linn igår till kvart i tre. vikket liv från klockan elva till kvart i tre. och hon lyckas alltid lägga på, fråga inte hur hon gör men hon la på minst tio gånger okej tre max xD och och det börja tut tut tut tut hela tin typ tre gånger oxå :S våra telefoner bör inte vara tsm XD

och vet ni :D jag tvinga linn att skaffa blogg o hon tvinga mig att fixa den snygg och temat på hennes blogg blev ljusa färger haha fast det vart bara ljustblått HEHE xD
och chrill har oxå skaffat blogg :D

denna header ska linn få ha, hahaha :D är faktiskt sjukt nöjd med den där ;D



Hmm, kvaliten i bloggen är inte den bästa eftersom man inte kan ladda upp den i rätt format som man sparar den i utan måste göra om till JPG det suger, så den e bättre i orginal formatet (:

aaaaah *suckar* mamma e på power meet ( nån träff i västerås med raggarbilar ) har vart på det flera gånger själv men nu kunde jag inte hänga med, dem åkte redan kl 9 härifrån haha, det blir väll festa festa festa för dem nu då.
så vad ska ja hitta på hela dan ? inget. och jag känner mig lite bättre idag. inte lika ont i halsen iaf och det e ju tur det (:

nu ska ja dricka upp min goda oboy och vet ni :D jag gjorde chokladbollssmet igårkväll fast jag inte fick hahaha (;
men vi hörs senare (:

kramis <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0