godmorgon

hej sötiisar,
åh jag e så trött, jag somna kanske runt tre inatt, och ja har vaknat flera gånger oxå, men nu orkar ja inte sova mera, jag fattar inte varför det ska vara så jobbigt o sova vissa dagar, jag älskar ju att sova men inatt gick det liksom inte. det känns som när man går upp tidigt till skolan när man somnar två och ska gå upp vid sju, hehe fast ja kmr alltid upp senast åtta och kommer en halvtimma ( minst ) försent xD Mina ögon gör ont och jag skakar, har ingen energi i kroppen som man får av att sova, och det hjälper ju dock inte med att äta, man blir pigg för stunden men sen blir man lika trött igen. såna här dagar kan jag gärna hoppa över.

gääsp, ja nu gäspar ja oxå, ursh.
dagens planer, njea försöka komma på något man kan göra i eskilstuna, ska träffa bella men vi vill ha något o göra o här är det lika tort som i en öknen, jepp eskilstuna suger.
Måste även städa råttburen, suck det får jag göra innan jag träffar bella, för råttorna måste hare fräsht ju, så dem sätter ja i första hand, + ja vill inte att mitt rum ska stinka råttpiss som det kommer göra om ja inte städar nu, för det e rätt smutsigt hos dem, ja dem stökar som fan. och jag har märkt att dem gärna samlar på deras pissklumpar, jepp dem har en spec sand i deras pisshörn så det blir klumpar av, och sedan tar dem klumparna o lägger i deras hus, tillsammans med maten som dem sparar. snacka om vidrigt så det rensar man ju dagligen, men sen måste tidningpappret bytas ut, japp råttor får inte ha sågspån, det kan framkalla cancer och lungeninflamation.
Hade två råttor för några år sen, och dem hade vi sågspån till, och dem vart då sjuka så vi prata med vetrinären, och dem sa att det var därför, så ja nu kör vi på tidningar här ;D och deras klumpsand elr vad det heter (;

Najj jag vill ha i mig en riktigt stor frukost nu, och vad mumsigt med äggröra på rostade mackor o te, ska tvinga upp mamma så vi kan få en god frukost , om inte blir det fil o müssli, men ja tror mamma har suget efter äggröra , hon måste ha det var ju fruktansvärt länge sedan vi åt det.

Och till Rebecca krya på dig, kan inte vara kul o ha feber nu under sommaren ! <3

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

aww tack bby<3

hoppas du kan sova ut denna natten :)



åhh äggröra på rostat bröd <3 mummmaaa<33

2008-07-01 @ 11:45:14
URL: http://rebecco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0