Hostan attackerar -.-

Nu har jag käkat och det var jätte mums, vet ej vikken film dem tog men den handlade om poker och det är ju jätte intressant så jag åt upp mitt och stack tillbaka in på rummet. Ursh jag kan inte dricka mjölk utan att få en stor jävla slempropp i halsen och jag hostar ofta en timma efter att jag druckit mjölk. Och jag älskar ju förfan att dricka ett stort glas med kall mjölk eller oboy. Men alltid ska den envisa hostan komma för att få bort slemproppen. Det är ju väldigt irriterande.

Jag vet inte alls vad jag ska göra resten av dagen, springa ner o posta den söndertuggade lappen till gymnasiumet, ursh ja fattar inte hur mina råttor lyckades få tag på den. Den låg liksom på byron och dit når inte råttorna från buren ._. Men det har säkert blåst från mitt fönster så det åkt igenom gallret. Well inte mkt jag kan göra.

Ge mig tips på vad man kan göra, vädret ser lovande ut ute! (:

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Ja visste om det :) har henne på msn! Hihi tack annars sötnos!

2008-07-08 @ 18:33:43
URL: http://miir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0