knöl

jag har en knöl på min vänstra stortå :S den e helt konstig o känns som bråsk helt irre.

för övrigt är jag jätte trött o ögonen gör ont, linn mjauar i tellen fast hon pratar med katten xD vi har pratat i nästan tre timmar nu och linn har ennu inte lyckats trycka på avsluta knappen som hon brukar göra när hon rör telefonen.
jag är förtfarande helt ensam hemma o det e sjukt tyst förutom linns mjauande som nu smittat av sig på min katt som går omkring o mjauar. Ja vill att min mamma ska komma hem nu så jag kan gå o lägga mig o känna mig säker. Men känner jag henne rätt kommer hon om minst 6 timmar, kanske tidigare men det är ingen risk.

Jag är hungrig igen, men jag vet inte vad jag vill äta, sugen på kokt ägg på mackan mums ;o fast slö som jag är orkar jag inte göra iordning nånting vi har iaf en god koskos med grönsaker i kylen bara att värma på om jag känner för det fast jag e inte sugen på det, utan sugen på kokt ägg, fan vad gott det skulle vara nu, elr stekt ägg på mackan med varm oboy, åh jag får nog bege mig ut i köket och fixa något snart. fast jag orkar endå inte. japp ni snackar med världens slöaste.
jag läste precis upp allt för linn som nu började sjunga mycket underhållande. hon ligger redan i sängen medans jag sitter uppe, och här kommet katten igen elr han stanna i hallen men nu kommer han hit igen .. han irriterar mig sjukt mkt om jag får säga det.

Ni undrar säkert nu varför jag inte går o lägger mig när jag är trött, men det är så att jag inte kan sova om ingen är hemma, jag ligger o vrider o vänder på mig och känner mig inte alls säker, det är därför jag pratar med linn nu oxå för att inte känna mig helt ensam, jag klarar inte av det, får panik och ja skriker. Jag kan somna men ja vaknar alltid av paniken det är väldigt irriterande eftersom jag vill kunna sova även om mamma elr någon av mina syskon inte är hemma, men det är inte så lätt eftersom jag även ser saker, huehue nu skrämmer jag allt upp er.

samtalet med linn bröts nyss efter 3 timmar men jag ringde upp henne igen haha, no lifer jepp :D
och nu sjunger hon igen :D mycket vacket, och jag tkr detta verkar som ett onödigt inlägg o ja kanske det och nu går katten in i mitt rum han gör aldrig det ska kolla så han inte rör råttorna.

Nej han rörde inte råttorna, han nosade på mina leggins som ligger snyggt på golvet. och nu mjauar han i badrummet suck ja orkar verkligen inte gå dit, och vet ni jag tände ennu en lampa i denna lägenhet i syrrans rum, tänkte inte på att det var mörkt där men när jag titta in märkte jag det. så jag tände för det kändes osäckert, hehe

well nu tjatar linn om att hon e trött igen och det är jag med, men nej jag ska vara vaken tills mamma kommer och sova länge imorn, kanske skriver här senare om jag får lust annars så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0