Måndag

Huehue godmorgon på er, okej jag har varit vaken ett tag från ett nån gång men kom upp ur sängen vid två och nu sitter jag o äter nudlar, jag borde nog bädda sängen innan mamma kommer hem annars blir hon sur.
Jag snacka med Linn till halv fyra igår ._. vi har fortfarande inge liv och det stör mig, men med vem ska jag snacka med nu när hon åker bort imorn ? "/
jag kommer ligga o sjunga tills jag somnar he he.

Ni får ett bättre inlägg senare sötisar min mage kurrar så ska äta upp mina nudlar (:

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

men jag är glad att jag har över 20 iaf ^^ haha.. eller över 10 ens ^^ jag ska bli nya kenza/blondinbella/stina-lee you name it xD hahaah =D

2008-07-07 @ 16:34:12
URL: http://rebecco.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag får spela in när jag sjunger så får du lyssna på det varje kväll, man kan ju inte bryta traditioner hur som helst! :O

Kommer sakna dig, men kommer tillbaka om en vecka, samma Linn, fast brunare! ;D<3

2008-07-07 @ 18:19:43
URL: http://buubbelplast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0