Människoplågeri,

Håll med nu va, jag har fått plockat ur diskmaskinen två gånger idag, det är mer än vad jag brukar, brukar oftast bara få ta den en två gånger i veckan ;o nu kmr det bli tre gånger denna vecka huhu, fast jag hade ju själv bombat disken första omgången med massa saker och andra gången vare inte ens hälften så mkt att plocka ut.

Nu har jag hick för andra gången idag oxå, buhu och det regnar fortfarande massor ut :( det är en grå dag då gud gråter, elr nått. Nu tkr jag förtjänar en kopp te sen kanske jag får lust o skriva ner lite filmer jag ska se med mamma under veckan, jag har ingen aning vikka det är men har ni sätt någon av dem jag nämner senare får ni säga om dem e bra elr dåliga (; annars får ni komma och checka film med mig om ni inte sätt dem ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0