matsnack igen ;o

Jag e jätte hungrig o alla mammas kompisar som e här håller på o frågar vad ja vill ha, kan ju inte ba säga kinamat elr typ så för dem skulle typ ge en pengar o säga stick ner o köp nått xD nej då håller jag hällre tyst o säger jag vet ej, men då börjar dem ge en massa förslag som pizza hamburgare o massa annat, man ba nej det e för flottigt och bläh xD och då kollar dem bara på en o skrattar :( hahaha x)

ska försöka mig på något o äta, en god omelett skulle inte sitta fel det var phett länge sen ja åt det xD


Hårförlägningen i på bilden ;o satte i det med clips men eftersom det e så slitet kmr jag inte ha i det någe mer så jag köper nytt o längre hår i augusti/september :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0