Mindre bloggande ?

Min mamma har bestämt att från imorn får ja o mina syskon bara sitta mellan 7-8 på kvällen. jätte kul, det kommer inte att bli så. hon klagar på mig för att jag sitter inne här på msn bilddagboken bloggen osv. men liksom alla som man känner är bortresta eller upptagna, så vad finns det och göra? ursh. har inte ringt farmor än men gör väll det snart, och om mamma ska hålla på o sätta tider o shit på mig vid datan åker jag till pappa. haha, och där lär jag väll hänga med ut på massa saker som pappa gör o det är mys (; vi får välla se vad som händer. Kom på att vi snart bott där vi bor nu i snart ett år och jag har ennu ingen nyckel x) huehue måste tigga till mig en.

Har precis ätit upp min äggröra och det var fruktansvärt gott, lite mindre lök skulle inte vara fel.
Nu tror jag att ja ska joina familjen i Tv rummet och glutta filmen dem precis satte på, dem skrattar redan som tokar o_O.
Well godnatt antar jag, sov gott o dröm om änglar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0