Musik

Awe jag ÄLSKAR musik <3
Och vi har precis fått hem en massa skivor så nu ska jag sätta mamma i arbete, snart iaf ska bränna ner skivor jepp :D med musik haha så ja kan lyssna typ i sundbyholm och på andra ställen där ja inte har alla låtar som jag har på min egna data, så nu blire sortera musik.
reggeaton musik i en mapp.
tokio hotel och tokio hotel live i två olika mappar
sedan annan musik och sen blandat , yepp det blir bara att börja arbeta igenom minst 3000 låtar (; Haha älskar musik va , jepp och ja skämtar inte musik är MITT liv <3333 så nu ska jag sätta mig och fixa med detta ._. det kommer att ta ÅR ! jag svär. hehe kmr inte vara klar förns ikväll jag börjar med reggeaton (;
sen fortsätter ja väll (;

hörs senare sötnosar (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0