Nattinlägg (:

huehue hej på er som e vakna nu mitt i natten. det är iaf jag.
mamma meckar med sin data ennu hon får det verkligen inte att gå till som hon vill med msn. och jag sitter breve på den totalt sega datan. det går det med och detta tangentbord låter fett mkt.

kvällen tillbringa jag framför tvn, mkt intressant kollade på en massa program typ som next, jackas, PCD, nyherterna osv huehue måste ju hålla koll på vad som händer runt om i världen. och jag är inte ett dugg trött men jag har världens huvudvärk och vi har en äcklig tveskärt i badrummet typ i taket och den e fett stor, större än vad dem brukar vara. och ingen dödar jäveln :| fan om ja hittar den i min säng imorn, då lovar jag att jag e död. iaf typ x)

Ska väll gå o lägga mig snart är väll inte spec trött men iaf x)

Godnatt på er (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0