Om jag fick bestämma.

Om jag fick bestämma skulle det få vara någon som kom och städa åt mig, jag märker nu när mamma e borta hur det ser ut i lägenheten. mitt rum är 110% stökigt med kläder smink parfymer disk allt, sängen är inte ens bäddad som är ett krav för att jag ens ska få röra datan xD

mina kläder ligger över hela hallen, dem lixom väller ut ur garderoben. jag skojar inte det är grymt stökigt och hela dagen har inte ens gått
 det kommer stå glas lite överallt när mamma kommer hem och imoron har jag städdag haha ja svär mamma kmr tvinga mig att städa det jag stökat till. det är även stökigt i badrummet efter att ja duschade. ingen skulle klara av att bo som jag har det nu, haha ja måste nog städa innan mamma kmr hem hon kmr inte hem förns inatt elr imorn bitti. så jag känner ingen stor press på mig. ursh nu ska jag se till o laga mat ursh vad jobbigt o få i mig det sen kan ja slappa igen för det kurrar i magen ._.

kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0