Onsdag.

Somna runt fyra igen, börjar bli en vana blir väckt av mamma vid tolv, men går inte upp förns ett. Duschar äter frukost och sätter mig här för hon har gått iväg. jag får alså inte sitta vid datan, bara för att mammas örhängen e borta och nån hade hällt stearin över TVn, varför ska hon straffa dem som inte gjort något det är alltid så.

vet ej hur långt jag kommer kunna skriva och om det blir någe mer bloggande idag, mamma e skit sur och det irriterar mig för jag har inte gjort ett smack -.- JAG ska alltid straffas när nån annan gör nått , okej emme o kevin har samma straff med men om det ska vara såhär hela tiden tills hon hittar sina örhängen som hon säger åker jag till pappa. där har straffas iaf inte jag för att nån annan gör fel, det är väll tur.

suckar, ska försöka få tag på bella, vet tyvärr inte när hon slutar så ja sitter o väntar på att mitt hår ska torka sen ska ja fixa mig, mamma har tvingat mig att städa badrummet oxå efter henne och hennes saker ._. för hon tkr jag stökar till där när jag fan inte ens rör något, och så måste mitt rum vara fläckfritt ._. hejdå mamma hej pappa. ursh och om ja inte får tag på bella innan tre ringer jag farmor åker dit o bara tar det lugnt..

hörs kanske senare ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0