ops ;o

det slog mig precis att jag inte har ätit något annat än frukost och chokladbollar och nu kurrar min mage ;o jag är fortfarande sugen på asiatisk mat men jag tror inte sådant är öppet vid denna tidpunkt. vad ska jag äta då för jag orkar verkligen inte ställa mig och laga värsta middagen, får väll göra pulvermos och värma lite kycklingbullar det går alltid att få in, för nudlar brukar vara min lunch men nu har jag ätit det så mycket så det får bli mos sen blir det telefontime med linn ikväll igen,
woho underhållning ända in på natten :D nu ska jag väll bege mig ut i köket innan jag hungrar ihjäl.

Och förut skrev jag något om en knöl på min stortå, måste nog ta mig till läkaren för den, mamma vart lite orolig känns som bråsk men kan vara cancer och då äre ju bäst att söka vård innan det blir värre, har vart på och tryckt på den så det värker lite hahaha XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0