PCD (:

Klockan nio börjar det bra på tv, pussycatdolls på trean tror jag det e (: jag älskar det programet hehe.  ja det handlar ju inte så mycket om själva bandet då, men det handlar ju om att skapa ett nytt band, och när jag väl är inne på the pussycat dolls så måste jag bara få säga att jag avgudar nicole scherzinger ( tror hennes namn stavas så )
hon är sjukt jävla fin och jag älskar hennes kropp, skulle inte tacka nej till att byta (: ursch sjukt avis på hennes utseende och kolla bara hennes hår, damn så vackert (:



Well idag var ja med Bella, det var kul som vanligt sprang runt nere på stan, köpte en ny foundation från HMs märke, jepp det är den ända som sitter bra på mig eftersom jag har en väldigt ljus hy hehe, och då funkar den ljusaste bäst på mig (: dem dyrare märkerna sitter inte bra på mig, jag har testat och det slutar endå att jag alltid köper HMs märke, så kan det gå :D men det spelar ingen roll för det, alla har sin favorit som sitter bäst.

käkade kebab idag hehe syrran kom ju hem från kollo och hon valde pizza te mat men fan heller ja ville ha kina men fick ej så ja tog en sliskig kebab hehe (;
nej nu e jag grymt pissnödig ska springa o pissa och snart bänka mig framför tvn och glo på PCD (: cyaa,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0