Telefon dax igen,

Jag och Linn har som sagt inge liv. vi kan snacka i telefon i timmar. :D och vi har redan snackat i en timma, linn tkr att vi är jätte effektiva av att kunna snacka så länge, jag undrar hur länge vi kommer att snacka inatt igår snackade vi ju till kvart i tre sen var jag för trött så linn tvingade ju mig att sova.

Hur söt är hon inte på denna bild ;


fråga inte vad hon gör men jag tror hon gör en kullerbytta elr har gjort elr nått haha.
hon är en busig sak hon och hon sjunger jätte bra ;o ni borde höra henne hon sjunger för mig i tellen hela tiden :D känns på det och ja hon måste börja blogga oftare oxå, tycker inte ni det, hon tar gudomliga bilder så !
Linn blogga oftare.

Hennes blogg hittar ni här!

Kommentarer
Postat av: Linn

Först och främst måste vi reda några saker.

1. Jag ser inte söt ut på den bilden. >_<

2. Jag kan inte alls sjunga bra. -.-''

3. Jag tar inte "gudomliga" bilder och kommer säkert glömma min blogg. :D



OCH NU VILL JAG KOMMA TLLL DET JAG TÄNKTE SÄGA.

fan.. jag glömde... täänka Nepp, kommer inte på det :D

2008-07-05 @ 23:17:07
URL: http://buubbelplast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0