Toodelo (:

Awee syrran har kommit hem från kollo nu,
och hon e myggbiten som fan hahaha :D hon har ett myggbätt på näsan så alla hade kallat henne för rudolf med röda mulen hahaha stackarn :D men det e hennes problem och hon har sår överallt ;o och två killar har hon vart tsm med på två o en halv vecka hahahaha, player sis :D

aja när mamma kom hem efter att ha handlat nån gång vid tolv så kom hon in till mig när jag sov och sa att jag hade fått brev det var från gymnasieskolan :o och och och hahahaha ja kom in på hotell resturang som jag vill :D fan vad jag e glad och e helt hyper , pjuuuh inge IV för mig nu ;D asså serri hur jävla glad kan man vara för ett papper,
haha när jag skulle läsa det så läste jag fel först, elr hade pappret fel så ja såg ba nått där det stog om accepterar du detta ja ba whaat och vände på pappret mamma satt o kolla på mig o ja försökte få henne gå ut ur mitt rum. ah sen ja ba läste sen ja ba skrek ; JA KOM IN :D:D:D och då andades mamma ut , hahahaha , hon trodde väll att ja inte skulle komma in, men fan vad jag e glad :D detta gjorde min dag bra, att veta att ja slipper gå iv och kom in på det ja ville , tihihihi :D

ja undrar hur det gick för dem andra i gamla klassen om dem hade betygen som krävdes för att komma in ^^,

Men nu ska jag typ :o vet ej försöka klura ut på vad man kan göra så ja kan träffa bella (:

kramis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0