Torsdag,

idag är det torsdag va?
Jag missade PCD igår för ja var inte hemma :( synd för mig men iaf.
Kom hem från A igår som ja sussa hos (: myyyys hahaha ;D sen drog ja iväg med mamma o käka på max sen hittade ja ett par apfina skor som ja fick (:



Dem e fett snygga ;D ja e massa nöjd :)

och sen idaag har jag badat råttorna och städat i deras bur som jag skulle gjort igår men ja orkade inte börja med det vid tio på kvällen hahaha x'D och dem hatar verkligen att bada ;p men nu har dem fått tillbaka deras hängmatta o där ligger dem o myser (:



Tipsy i badet (:



Debby i badet, inte mkt vatten som ni ser, bara deras tassar som e i vattnet och sedan fick man ju "skvätta" lite smått på sötisarna (:

Kommentarer
Postat av: Jossan

Söta skor! :)

2008-07-18 @ 23:24:47
URL: http://thjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0