Ursh.

Jag känner mig fortfarande seg o har ont lite här o lite där.
ursh ja hatar att må så här dåligt när det är sommar.
jag gick upp vid elva för att jag skulle träffa lisa men sen mådde ja skit dåligt så ja ställde inte det :/ fan men får tvinga henne till eskilstuna nån mer gång hehe, sen gick ja o la mig igen och då kom mamma in o ba varför lägger du dig o sover igen o ja fick värsta rycket o skrek att hon skulle lämna mig ensam o att ja mådde dåligt XD så hon lät mig vara, tur e XD
så jag sov till typ tre men e fortfarande helt seg, det e varmt som fan fast ibland fryser jag.
ursh fy o bläh för såna dagar. ja vill inte vara sjuk.

och pappa ringde förut o fråga om ja skulle komma. hehe nej jag e sjuk sa ja o det e ju sant, kanske åker dit imorn istället (: ja får se, ursh nu fryser ja jätte mkt om fötterna, och mitt huve sprängs typ fast endå sitter ja o lyssnar på jätte hög musik.

åh förlåt för att ja klagat på hur ja mår i två inlägg nu xD
bara för det får ni en lite sjuk bild på mig osminkad o shit haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0