Vad ska jag ha för rubrik?

Visste inte vad jag skulle ta för rubrik, haha. Ursh jag e helt seg och har ingen blogglust idag, så för det mesta kommer det att dyka upp bilder när ja inte har någon lust med bloggandet, men jag tror det går bra för er iaf (:

En bild på mig från igår,


Jag har drömt en sjuk dröm inatt, jag vet inte riktigt men en kompis till mig födde barn (?) och hennes mamma var skitsur på namnvalet till barnet, sedan helt plötsligt vet ja inte var ja va osv, men ja drömde om nån dennis (?) jag vet vem det e men har aldrig träffat honom, jag gick tydligen in o la mig o sov hos honom (?) och så har ja drömt lite annat ja inte riktigt vet hur jag ska förklara XD för jag vet inte vad jag drömt fast jag vet ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0