Aj sabblans råttbur.

Det var underbart att glo på HIM igår ja tog lite bilder me mobilen för att Ville vart jätte snygg. och jag grät fett mkt, det var helt underbart ju. synd att ja inte var på hultan, men nån gång är ja där (; <333

Jag sprang in i råttburen för ett tag sen, ajj för min tå som gör fett ont :(
blöder och allt ju, elr gjorde nu har ja plåster :D

ont gjorde det iaf.

fick även sälskap imorse när ja drack oboy av en söt liten sak (: hon kunde inte låt bli den såklart.. hehe

så ja fick inte ha min oboy för mig själv o när ja flytta på glaset sprang hon efter såklart.

men visst e denna bild extremt härlig på dem två sakerna jag har kvar?

ser ut som hon verkligen inte vill trampa på debbys svans. denna e extremt härlig lixom :D kan inte låta bli att tycka det.

Nej nu ska ja kila ut i köket o hjälpa mamma med maten (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0