bilder.

här får ni lite bilder på mig, ewe och som vi tagit :D
BTW vi åkte hem från sundbyholm för ingen av oss trivdes och så blev det massa skit men iaf -.-



Söten själv va :D


Fotograf ; määääj maha super nöjd o älskar ewes kamera takeo <3


Han var fett med snygg ;o iaf på långt håll han kolla ner hela tin så man kunde ju inte glo i fejset på honom men han hade flickvän och det sög ._.


Dem var världens bästa modeller, ;D


the sweetest girl evaaah <3


Ewe älskar sina nya hörisar :D


Ewe nere vid sjön (: <3


Söto Ewe vägrar låta mig ladda upp denna i stort format ;o


jaaag dååva :D alla frågar om mitt nagelack :D


Ewe bara skulle ta en profibild på mig och ja ville inte visa min näsa i profil så ja tryckte ner den xD


Ewe du ska ba veta hur mkt du betyder för mig va :D <3333


Mer bilder kommer imorn för ja tror vi ska sova nu klockan är liksom vid fyra och det finns inge mer kuil och göra uppe :D
imorn ska vi ner på stan, hoppas det e öppet annars rånar vi nån butik där :D för vi måste ha hårfärg och shorts som vi hittat på bikbok för 149kr dem var skit snügga :D and thats nice bby (; gröna och persikofärgade, hmm ja vet inte vad ja vill ha ennu. får se imorn i butiken :D men godnatt :*

http://evelinhas.blogg.se    <---- glooo där :D

Kommentarer
Postat av: evelina :D

jag skänker dig en kommentar, men ingen vettig :D

du vet ju typ redan vad jag tycker sååå ;''D <3

2008-06-21 @ 04:10:08
URL: http://evelinhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0