Depp ._.

både jag och mamma e helt depp idag. /:
suckah, för imorn åker morfar moster morbror o maria till israel.
Jag vill oxå fan, jag längtar as mkt dit och har planer att flytta dit när jag blir äldre.
Landet är speciellt, det ända som e smått irre är konflikten mellan judar o muslimer, håll sams (;
det känar man mera på som sagt, ursh känner för att lägga in lite bilder nu från israel :)

Tel aviv ;












Jerusalem ;
















Jag tkr det e otroligt vackert i Israel, hm ja en del av husen e gamla, men det e vackert iaf och min kärlek till Israel är stor <3
Nån dag ska ja dit tro mig :D <333

Kommentarer
Postat av: Angelica

åh det var riktigt fint där!

2008-07-01 @ 17:51:49
URL: http://angeliquee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0