grillning

nu ska jag iväg o grilla med familjen och vänner. elr snart först måste ja byta från myskläder till normala kläder och fixa mig lite. har inte hunnit färga håret får tvinga mamma till det imorn (: har lagt upp lite bilder i min bdb som ni kan glo på (:
är ni inte medlemar där så får ni skaffa konto elr tigga lösen av mig (; haha :D

har kollat på denna tusen gånger nu ;


Helt ärligt jag älskar denna mest av alla episoder :D
när tom ba ; balle balle balle dun dun hahahahaha :D sjukt sött, och när georg och gustav flummar med nån kedja osv :D i love it :D

nej nu ska ja fixa moi då (; så inte mamma blir sur för hon har redan gått dit för 15 min sen så nu blire stressa :p bye :*

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

DET VAR LÄÄÄÄÄÄTTT den bästa Episoden av allihopa:D blev helt kär. satt och log stoort heeela tin, ohiii :D åhh balle dalle dun dun hnhahaha

2008-06-29 @ 00:29:34
URL: http://rebecco.blogg.se/
Postat av: Lisa

haha älskar episoden :'D

När Bill byter om & ba "next time on tokio hotel tv: Bills ass live" xD

2008-06-30 @ 19:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0