hallå

hej där, är inte på världens blogg humör just nu.
mamma har förstört min dag. elr ja iaf för resten av sommaren typ o_O
hon tkr ja sitter för mkt vid datan, men ja gillar att vara för mig själv fortfarande ;o
men imorn får ja träffa någon :D för hennes skull o för min, ja saknar en del ju o dem måste ja träffa.
inte träffat mattan sen november o_O shiit måste träffa henne snaaart :D <3

men, ja skriver nog mera senare :)

becca om du kikar in här så är länken till dig TH tv episode 31 med kinesik text o_O du klarar dig :D

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

HAHA :D ja den länken hade jag också hittat.

Men vill ha med engelsk. kan neien deutsch o_O'

tack ändå bby<3

2008-06-29 @ 23:17:40
URL: http://rebecco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0