Hyper glad och så säger vi godnatt (;

Jag är jätte glad just nu :D tänker inte säga vrf men Ewe vet (; och vi räkna *host* jag räkna ut priset till grönan :D hahahahaha men hur mkt kostar buss i sthlm sist kosta det 13 kr så ja räkna efter det, men har det ändrats så säg till så man e för berädd (;

detta skrev jag till ewe ;
° http://caaroliinhe.blogg.se             Tokio Hotel <3 säger (22:33):
du :-O att ta sig te grönan kostar typ 118kr tåget sen typ 13kr buss att komma in på grönan 70kr och åkband 280kr sen kostar ju mat kanske 50-100kr och spökhuset 40kr :| och hem 13kr buss och tåg 118kr fast vi behöver betala ett tåg var bara :P vi kan åka på samma :P
634kr per person :P

så hela 634 kr. jag tar nog med mig 700 elr mer (: <3

och jag säger godnatt redan nu för tror jag inte upptaterar någe mer ikväll så sov gått (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0