Jobbig natt ._.

Jobbig natt, japp till 110% jag har bråkat med mamma från klockan tolv till klockan fyra/fem nån gång.
inte kul :/ så ja jag vart väll lite sur på henne när hon inte kunde hålla käften så jag hällde ut en liter saft över henne. jag tyckte hon förtjänade det och gör det fortfarande, hon kokade ju av ilska och behövdes kylas ner. för övrigt pratade jag en massa med mammas kompis inatt. om hur han tyckte och tänkte osv han berättade om hur han hade levt osv. att han hade varit död i 97 sekunder . självmord :| men han hade vaknat upp igen, tur :D för han e underbar att snacka med, för han har gått igenom en hel del som ung. som jag känner igen mycket i, han bad mig att ringa när allt e som värst igen som det var inatt, när jag sa om att jag ville dö inte leva att jag inte tkt om vissa saker som var osv. ja ett bra snack med honom. och man fick inse att han hade haft det svårare, hans brorsa dog när han var tre år och då sa pappan att det borde vara han som dog ist för brorsan. han har blivit misshandlad från när han var 3 år tills han var 14. jag fattar inte det är hemskt . och det var så mycket som jag berättade för honom som jag inte berättat för någon annan, åh tkr synd om han ! men tack så jävla mkt för allt snack <3333

Har sovit lite iaf, är jätte trött så säga. skakar och en massa skit nu /:
men jag lever för det. har precis fixat en design till Angie (: och igår gjorde jag en till Becca, och för nån dag sen till Måna.
Tänkte visa upp headern till deras bloggar här o nu i mindre format då (:

Månas ;

Hon är ett HIM fan, det syns va (: http://cyanidesun.blogg.se/

Beccas ;

Becca är en massa söt :D så det så (; http://rebecco.blogg.se/

Angies ;

En massa go tjej, skriver skit bra destutom :D http://angiesblog.blogg.se/

Snart ska jag ge mig på en design åt Emma, ska få i mig lite mat snart oxå och fixa rummet.
Sen så ska jag försöka mig på det (:


Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

hiihh du ä osså söt bby<3

2008-06-16 @ 00:48:35
URL: http://rebecco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0