kan inte sova.

jag är jätte pigg o kan inte sova. sitter o tänker o funderar hur det kmr vara när ewe kmr och hur det skulle vara om jag bodde nere i israel, ja asså jag vill verkligen flytta dit och kmr göra det när jag blir äldre det är iaf mina planer och jag tänker hålla fast i det. jag tycker hebreiska är ett vackert språk det låter bra destutom <3 kärlek på israel och deras språk. saknar även släkten som bor där nere oxå. vill åka dit ner o träffa dem nu i sommar men har inte pengar till det. så får åka nån annan gång ist. hoppas på att dem kmr upp till sverige oxå (: blir alltid värsta stora släkträffarna då och det är ju underbart mysigt. och så lär man ju sig lite av deras språk (: annars så ska ja be Oxana lära mig lite. ja kan några ord typ Shalom det betyder hej och Aba betyder pappa och zhe man utalar det så, det betyder typ det är. sen kan ja mera men kommer inte på hur orden stavas :P nej imorn ska oxana få lära mig lite mera med språket även om jag beter mig trögt när ja försöker mig på att förstå :D nån gång lär ja lära mig det och ja hoppas snart. vill ju kunna prata med folk när jag är där nere :)

Nej nu ska ja nog försöka mig på sängen elr ska ja snacka lite me folk på msn. ja får se.
annars så godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0