Lördag

Vi hade ju igentligen tänkt dra ner på stan idag men eftersom det är stängt så stannar vi hemma o myser ist (: vi ska snart ner till ica o köpa hem en massa godsaker.

vi åkte ju hem igår kväll eftersom vi inte ville vara där ute i sundbyholm för vi tkt det var tråkigt och så på när alla drack o blev fulla. sen kom det en massa folk som ja rent utsackt HATAR. HATAR HATAR HATAR. så ja skyllde på migrän för att få åka hem så R skjussade hem oss vid tio elr elva nån gång. serri sen så  vart det en massa bråk o skit eftersom mamma var tvungen o ringa te pappa o säga att ja var hemma osv och så börja dem bråka självklart -.- så nu är ja skit sur på min pappa, ja stack ut nån gång bara sådär hemifrån vid 23.30 elr någe o gick ut o gunga mamma spang efter mig och Ewe stannade inne med S o N som trösta henne för Ewe grät en massa oxå. och jag ville igentligen inte gå in. men aa. sen berättade ja för S o N vad den personen ja hatar mest hade gjort osv. sen kom det upp en massa saker ja inte orkar gå in på och tänker inte alls nämna i bloggen. hoppas stan är öppet imorn för ja o ewe måste ha shortsen till grönan typ x) hahaha :P annars får man ju springa ner direkt på morronen på måndag o köpa då men det orkar vi inte för då missar vi 10 tåget x) Man kan tydligen köpa åkband o saker via internet där och vi ska antagligen gö det o ba lämna fram nått o gå in . :D det e la gött fan :) kanske om man hinner springa ett tag på stan innan grönan öppnar i sthlm vi får se.

Ewe är just nu i duschen o ja ska duscha efter henne sen då , vi borde städa upp i rummet men vi orkar inte det hahaha. det e ganska så stökigt men vem bryr sig..

Det går tydligen itne ladda upp bilder nu som ja försökt med. ni får lite bilder sen då :*

Kommentarer
Postat av: sanda

hej. bra blogg du. och förresten kan du hjälpa mig med en sak? jag fattar inte hur man gör designen på bloggen :P kan du adda min msn isåfall? puss

2008-06-21 @ 16:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0