Lördag.

Aahw grillningen igår var mums lekte en massa med lilltjejen luana, jag och becca gjorde det (; haha.
orkar inte berätta allt men senare drog vi iaf till björktorp o ja kom hem runt ett elr två nån gång, haha o somna dirre :D

men iaf , idag gick ja typ upp halvtvå elr någe , *sova* :D i love it ;D och satte mig här dirre då och började glo igenom bilder på bdb (: myyys :D o sen fick ja ett ryck so klickade in mig på t-h.se och vad får jag se ...
Jo tokio hotel har nya datum för usa i augusti och dem spelar där när jag fyller år hur sur blir man inte ..

Här är alla datumen för höstens turné i USA!

07 augusti: Sayreville, Starland Ballroom
09 augusti: Saint-Jean-sur-Richelieu, Intl. Hot Air Balloon Fest of St. Jean (Canada)
11 augusti: Cleveland, House of Blues
12 augusti: Detroit, The Fillmore
15 augusti: Chicago, House of Blues
16 augusti: St. Paul, Myth  <-- där fyller jag år, då ska dem spela i SVERIGE SUCKERS !!!!
19 augusti: San Fransisco, The Fillmore
20 augusti: Anaheim, House of Blues
25 augusti: Denver, Gothic Theatre
27 augusti: Dallas, House of Blues
28 augusti: Houston, Verizon Wireless Theatre

Dessa datum är officiellt bekräftade!

därför är ja lite smått grinig och ska väll sluka min drickyoghurt ( kolla på paketet så ja stava rätt xD ) och sedan sura i min ensamhet elr nått. hörs senare, ja hoppas LGMS funkar oxå, dt har inte funkat på två dagar nu o_O whatta det måste !! ciao :P

Kommentarer
Postat av: Emelie

ska dom spela där, sådär mycket? :OO

2008-06-28 @ 22:40:31
URL: http://thisiseemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0