Måndag

redan måndag. shiit xD igår kväll frågade jag mamma om det var fredag imorn.
he he , ehm :D ja jag har inte koll på dagarna o bror skratta som fan o berättade att det var måndag. fan vad jag kännde mig trög då, och jag råkade ställa in mjölkpaketet i skafferiet :| fast sen ställde jag den i kylen igen , hahaha asså jag e inte klar i skallen längre o_O för mkt ätande av sötsaker? serri om man moffar godis o kakor i en vecka och sedan inte äter på tre elr fyra dagar har man ett stort jävla sug efter godis. och gissa vad, cacci sprang ner till Godisland igår och köpte 0.914kg godis. hahahaha o moffar som fan gör jag oxå (; och det är ju gott :D

Jag ska nog snart köra filmrace med mig själv ;D yepp funderar på vilka filmer ja vill se.
Harry potter kan ja inte få nog av, men ja kom på att vi inte har femman, fan oxå. ja måste ha den.
så ja kan kolla på alla filmer, och snart kmr ju sexan ut oxå, trorja :D i höst elr nån gång nästa år haha (a)

juste jag har bestämt mig för att itne skaffa en systemkamera. och får jag en vet ja inte vad jag gör. för jag har endå inge minne för bilderna på datan så då kan ja lika gärna skaffa en vanlig digitalkamera som kan ta exakt samma bilder, yepp.
och det blir jobbigt i längden att släpa på systemkameran tar så stor plats osv. jag märkte ju att det inte var någon större skildnad än en vanlig kamera när ewe var här. bara hitta en bra digitalkamera så funkar det ju med :)

hörs senare (: kramis :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0