Måndag 16/6

Godmorgon säger jag bara (:
Jag vaknade för ett litet tag sen för att jag la mig vid två igår. först logga jag in på msn igen efter jag duschat för att tvinga hemkomna paula att skicka lite pics från konserten (: dem dyker upp här senare när alla e copyrightade (: hon tog en massa fina bilder kan ja lova er (: min syrra har kommit iväg till kollo nu jag följde inte med och lämna henne vid bussen för att jag var så trött som jag var. hahaha sömntuta jag, men jag vakna av att mamma damsugde men det låter inte så mkt och precis innan man somnar om så självklart ska dem börja klippa buskarna utanför enns fönster. Godmorgon! jag lyckades stå ut med det och vaknade nu. Har lagt in en bild på Geo och Bill i bdb från konserten och det är vacker den dyker då upp här senare. Nu ska jag ut och rota i köket efter någe gått och äta på elr ja iaf ett glas oboy till mig :D

Hörs senare va (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0