Nedräkningen börjar.

Om 4 dagar kommer Ewe om 8 dagar är jag på Gröna Lund. Shiit jag längtar verkligen, jag tror att jag kommer vara lite utav fegis när jag endå är på grönan, kommer inte vilja åka frittfall eller katapulten, inte vilja gå spökhuset. Här har ni mig, Caroline den fega pysen ahahaha :D Nejdå jag kommer nog att åka en massa annat. Ewe vad sägs som en sväng i kärlekstunneln :D det är väll mys o glo på troll som e nakna o_O serri dem e det hahahahahaha :D
Naj det kommer bli sjukt kul när du kmr och jag längtar verkligen :D
Jag måste åka Extreme på grönan :o vågar du det Ewe ? annars slår jag dig för den e bäst av allt :D <333


Najj nu är jag hungrig igen, ska göra något gått o käka på elr nått :D
Försöka hoppas på att Ewe loggar in på msn snart innan jag dör :D
Ha det greaaat :D<3

Kommentarer
Postat av: Ewwe

haha klart jag vågar !! (hoppas jag inte säger för mkt nu ..) :D längtar som sajdjhd <3

2008-06-15 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0