Nervös som bara den

om ungefär två timmar är ewe här och jag är jätte nervöös serri det är skrämmande det är hon som borde vara inte jag ;D

men iaf har tagit lite bilder nyss o hitta bilder från jag vet inte när xD


Serriös kan ja ju inte ha vart iaf xD


Jag tycker denna var ganska härlig :D

Dessa är tagna idag;


Lite måste jag väll ha ändrats iaf, elr hur.
Jag märkte att bilderna högt upp är tagna någon gång vid Jul/nyår.
Eftersom jag hade korta gardiner och det har ja bara när det e jul/nyfår
och nu har jag ju långa så det e sommar ;D hahaha :p Men helt ärligt hur föredrar ni mig.
Mitt gamla elr nya jag ? (:

Ursh nu ska ja dampa lite försöka kontakta Ewe hon har inte svarat på en timma. jag tror hon sover.
Bara hon inte missar Eskilstuna för då biter jag henne håååårt :D byye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0