Ojdå.

Jag har sovit bort halva dagen igen. jag vaknade vid halvtvå idag. fast jag har knappt sovit utan mest irriterat mig på flugan som envisades att surra vid mitt öra inatt och imorse, så ja kan förstå att ja legat kvar till halvtvå för att försöka få lite sömn. men jag är iaf pigg och det är ju huvudsaken, jag har inte kommit åt datan för nu, för jag var tvungen att städa rummet, haha kläder o prylar överallt :D och så fixa ja rent hos råttorna. dem ska nog få en dusch nu idag sen när hängmattan deras har kommit upp igen. dagens planer ? inga :D jo nu kom mamma in o sa att vi skulle iväg till söderlunds o grilla med dem o nicka o luana fan det e så jävla mys där, ska även försöka hinna färga håret oxå (; har ju utväxt som fan.

Ewe har även råkat få med sig våran kamera sladd, så hur ska vi nu få in bilder från kameran ?
Jo ja hittade en till sladd, fast vi måste ju ha tillbaka den andra. så ewe får skicka den på posten..

åh jag e helt seg, och jag vet inte riktigt mer vad ja ska skriva, men ska väll få i mig något o äta (?) är inte enns hungrig så det blir något o dricka , power king så man blir pigg. nyttig "frukost" ja vet, men ja kan inte äta endå förns två timmar efter ja vaknat då ja börjar bli hungrig. och endå var ja jätte hungrig inatt. ehrm hur det nu går ihop ja,

Vi hörs väll antagligen senare (: ska nog spela lite Ms oxå :D hahaha nooerd i know .. pussaaah :*

Kommentarer
Postat av: Alicia

svar på din kommentar; yes, jag gillar tokio hotel ;-) älskar rättare sagt!



kram alicia

2008-06-27 @ 15:09:04
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0