Onsdag 18/6

Idag blir det inte mycket bloggande, så idag vakna ja först inatt vid halv tre av att jag hade jätte ont i magen höll på att dö kravla mig upp ur sängen proppade i mig ibumetin och värmde vetekudden sen kröp ja till sängs igen o somna efter en timma typ. Vid tio väcker mamma mig med radio o damsugare. och sen dess har ja vart vaken. vill inte somna om utan ska somna tidigt ikväll ist ;p Men som sagt idag blir det itne så mycket bloggande. jag ska städa hos råttorna ( orkade itne igår ) och städa rummet, duscha råttorna och duscha mig. Imorn kommer ju Ewe hit så allt måste vara perfekt. okej nästan iaf :D
annars ha en bra dag, bloggar kanske senare om ja har tid (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0