Tisdag 17/6

Åh godmorgon :D jag e fett med trött ennu.
Jag vaknade fem över nio imorse och hade jätte ont i magen så proppade i mig iprem och värmde vetekudden och sedan somna ja om och vakna vid två (: men, ja har itne orkar upptatera bloggen förns nu en timma senare. sitter o käkar frukost ju (; te och mackor med philadelphia. Ja Ewe smittade mig med philadelphia när jag var där nere i halmstad. trodde aldrig att jag skulle tycka det var gott men tydligen så har ja lärt mig tycka om det :D det är som sagt beroende framkallnde om 2 dagar kommer ewe och samtidigt som hon är i eskilstuna tänker jag byta header ;) ska sätta mig och klura på den snart. jag vet redan hur den ska se ut men ni andra får se den på torsdag .

Justja Linn är på väg till sthlm elr så är hon där redan (: <33 söten, hoppas vi hinner ses på måndag innan du åker hem ! skulle vara sjukt gött o träffa dig !!! <33 Najj nu ska jag fundera lite mera på headern äta min frukost och ge lite macka till råttorna jag e mätt vafan. senare ska jag städa lite hos dem byta hängmatta o även duscha dem. senast var dem jätte söta som blöta (:


Debby liten o blöt (:


Tipsy liten o blöt (: <3

Dem ser ut som bollar när dem torkar sen ;p


söt ewe som kommer om två dagar. jag fick inte lägga in denna bild om jag inte sudda ut munnen för hon gör som sagt en rolig min (;

Nu ska jag, nörd som jag är (a) spela maplestory (; bye sötisar <3

BTW ja vet att en hel del läser i min blogg :o men kommentera tack (;

Kommentarer
Postat av: Evelinha

ja kommenterar för fullt för faaen :D DÅ FÅR DU KOMMENTERA MIN MED! för mitt liv är såå intressant (a)

haha ja ja kmr snart, och den bilden ser man ju fett drogad ut O.o <3

2008-06-17 @ 18:59:36
URL: http://evelinhas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0